Centrum Kariery

Najważniejsze zasady

CitiHaus – to przede wszystkim ludzie. Pracując z nami będziesz miał możliwość wejścia w świat nieruchomości, uczenia się od najlepszych i współtworzenia naszego sukcesu.

Zawsze być bezwzględnie uczciwym

Mówimy prawdę, nawet najgorszą

Postępujemy zgodnie z przyjętymi procedurami w firmie

Zgłaszamy wszelkie złe zachowania niezgodne z przyjętymi procedurami

Jeżeli ktoś nie jest uczciwy, nie powinien pracować w firmie

Wymagamy od przełożonych godnego traktowania

Wymagamy od podwładnych godnego zachowania

Nie manipulujemy innymi

Nie karzemy za mówienie prawdy

W zmianach upatrujemy szansę

Jesteśmy pozytywnie nastawieni do nowości

Zawsze zakładamy, że zmiany są po to, aby było nam lepiej (choć w końcowym efekcie nie zawsze tak bywa)

Stale rozwijamy swoje stanowisko pracy i dążymy do tego, aby było to idealne miejsce pracy

Zawsze informujemy o możliwościach, które przyczyniają się do rozwoju i poprawy działalności firmy

Bądź oszczędny i propaguj takie zachowanie u wszystkich w firmie

Tak planuj wydatki, aby były one optymalne do potrzeb

Minimalizuj wydatki swojego działu, postępuj tak, jak by chodziło o Twoje własne pieniądze

Nie toleruj marnotrawstwa

Tak rozplanuj działania, aby były one optymalne dla firmy i dla klienta

Traktuj podwładnych tak, jak byś sam chciał być traktowany, z uwzględnieniem ich indywidualności

zawsze doceniaj swojego pracownika, jeżeli jest w czymś dobry, zauważaj to

jeżeli Twój pracownik ma słabe strony, zwróć mu na nie uwagę w sposób godny, aby nad nimi popracował

nie wyróżniaj pracowników, tylko ze względu na swoją osobistą sympatię

nie traktuj gorzej pracowników, tylko ze względu na swoją osobistą antypatię

w ocenie personelu kieruj się kompetencją i uczciwością osób tam pracujących

uczciwie traktuj podwładnych i nadzoruj ich uczciwość wobec klienta

zarażaj podwładnych wiarą w misję i wartości firmy

stwórz idealne stanowiska pracy sobie i personelowi

dbaj o kompetencje podwładnych, poprzez mobilizowanie ich do ciągłego kształcenia się z materiałów szkoleniowych dostarczonych przez firmę

Obsługa klienta – każdy pracownik ambasadorem marki CitiHaus

nie pozwól, by wewnętrzne konflikty w zespole wpływały negatywnie na obsługę klienta

dbaj o to, by klient był obsłużony w profesjonalnej i przyjaznej atmosferze

zbieraj informacje od klienta o jego potrzebach i dostosuj do niego ofertę firmy

oferuj mu usługę wysokiej jakości

zbieraj informacje zwrotne, na temat świadczonych usług

doradź najlepiej jak potrafisz, wykorzystując przy tym swoją fachową wiedzę

proponuj klientowi taki zakup, lub usługę aby był naprawdę zadowolony i wrócił ponownie – nie przedkładaj zysku z jednorazowej transakcji nad budowanie trwałej, polegającej na zaufaniu relacji

utrzymuj kontakt ze stałymi klientami

To dzięki wyjątkowemu, zgranemu zespołowi CitiHaus pracuje na swój sukces.

Nasi pracownicy to ludzie, których wyróżnia przede wszystkim uczciwość, lojalność, dbałość o jakość i poziom obsługi klienta.

Ciągłe doskonalenie i ambicja czynią nas głodnymi sukcesu i determinują do walki o niego.

Chcemy aby wszyscy zatrudnieni czuli się spełnionymi i ważnymi członkami naszego zespołu.

Jeśli jesteś zaiteresowany pracą w naszej grupie to prześlij swoje CV.

Wyslij CV

ZAPISZ SIĘ

NEWSLETTER